972 89 20 31
Informació: 972 892 031
Emergències: 972 145 087
Atenció Comercial: 932 041 041

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Si encara tens dubtes, contacta amb atenció al client al 972 892 031 o bé per email a [email protected]

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (28)
  • Activitats (2)
  • Serveis (8)
  • Estació (15)
  • Compres (6)
  • 1. Condicions d'ús dels forfets de temporada

    En aquesta pàgina, trobareu les condicions d'ús del Forfet de Temporada de la Molina: Enllaç a les condicions.

  • 2. Localització de l’estació i com arribar

    L'Estació de la Molina es troba a la comarca de la Cerdanya dins el municipi d'Alp. És una estació accessible amb transport públic (tren i autobús). Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 3. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'estació d'esquí de La Molina obre els remuntadors al públic a les 9.00 h i tanca a les 17.00 h. L'horari de les oficines centrals és de 8.30 h a 18 h diàriament. Per a més informació concreta consulteu els horaris.

  • 4. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Sí, tots els objectes perduts durant la temporada d'hivern es porten a les Oficines Centrals on es registren i es guarden durant 6 mesos. El telèfon de contacte és el 972 89 20 31.

  • 5. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals de la Molina es troben a l'Edifici Telecabina Cadí Moixeró- Alp 2500; a la cota 1700 de l'estació en el punt d'accés del telecabina. El telèfon de contacte és el 972 89 20 31.

  • 6. Es pot accedir a l’estació en transport públic?

    A l'estació d'esquí de La Molina s'hi pot accedir en transport públic (tren i autobús). Trobareu la informació completa a l'apartat de transport a pistes.

  • 7. És possible llogar roba tècnica per esquiar? On?

    Sí, La Molina ofereix un servei de lloguer de roba, que inclou el material "tou" necessari per esquiar o fer snow: roba tècnica de neu i guants. Trobareu la informació completa a lloguer de roba d'esquí.

  • 8. On puc comprar el meu forfet de La Molina i el d'Alp 2500?

    Els forfets de la Molina i d'Alp2500 es poden adquirir preferentment a la botiga online de La Molina i a qualsevol dels punts d'atenció al client de l'estació en els horaris que es detallen a continuació. Comprant en línia, estalvies 2 euros.

    Punts d'atenció al client a Pista Llarga i Oficines Centrals: de 8.30 h a 16.30 h de dilluns a diumenge

    Punts d'atenció al client a Alabau: de 8.30 h a 14.00 h de dilluns a diumenge

    - Horari dels punts d'atenció al client a Roc Blanc i Font Canaleta: obert de 8.30 h a 14.00 h els caps de setmana

  • 9. Existeix un forfet exclusiu per a debutants?

    Sí. El forfet de debutants dona accés als telecadires de Pista Llarga i Trampolí i a les cintes transportadores Johan Cruyff i Debutants. Més informació al plànol de pistes.

     

     

  • 10. Existeix un forfet específic per a les zones de freestyle?

     

    No tenim forfet de Freestyle però podeu gaudir de zones Freestyle com l'Snowpark a Trampolí, Torrent Negre o el HalfPipe al sector Alabau. 

  • 11. Què és el suport recarregable PiriNeu365 i com puc adquirir-lo?

    Trobaràs tota la informació a https://www.turismefgc.cat/pirineu365/

  • 12. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    El forfet de temporada es pot adquirir preferentment a la botiga online de La Molina i a les oficines centrals (Edifici del Telecabina). Cal recollir-lo sempre a les oficines centrals de forma presencial i presentar un document acreditatiu.

  • 13. El forfet de temporada em permet l’accés a les activitats d’estiu i el bikepark?

    No, el forfet de temporada de La Molina permet la utilització específica dels remuntadors i les pistes durant la temporada d'hivern. Tot i així, amb la compra del forfet de temporada s'hi inclouen invitacions per a la utilització de diversos serveis en temporada d'estiu bescanviables a les oficines centrals de La Molina.

  • 14. Què cal fer en cas d’accident a pistes?

    En casos d'accidents cal senyalitzar el lloc on s'ha produït el mateix clavant els esquís a la neu en forma de creu i avisar al servei de pistes al remuntador més proper o trucar al 972 145 087. Si necessites ser atès/a al servei mèdic i no disposes d'assegurança, et facturaran els serveis prestats.

  • 15. Què cobreix l’assegurança d’accidents d’esquí?

    Podeu consultar la cobertura de l'assegurança mitjançant el següent enllaç.

  • 16. Quina és la zona més recomanable per a l’esquí familiar?

    La Molina és en la seva naturalesa una estació amb una important área i serveis destinats a l'esquí familiar. Els sectors de Pista Llarga & Fontcanaleta i Trampolí són perfectes per a l'esquí en familia gràcies a la proliferació de serveis com escoles d'esquí, lloguers de material i establiments de restauració de tot tipus. A més, són àrees solejades i amb bona visibilitat perquè aquells que no esquíen puguin veure de forma senzilla com la resta de la familia gaudeix de la pràctica d'aquest esport. A més, a la zona de Trampoli - Telecabina hi trobem també la major part de les activitats alternatives a l'esquí, que faran de l'experiència d'un dia a la neu en familia quelcom que vindrà de gust repetir.

  • 17. És obligatori l’ús del casc a les pistes?

    L'ús del casc a les pistes no és obligatori però sí molt recomanable per als adults i sobretot, en el cas dels nens; ja que està provat que redueix de forma significativa la possibilitat de patir lesions greus o accident mentre es practiquen esports d'hivern.

  • 18. Quines activitats es poden fer a La Molina durant la temporada d'hivern?

    Durant la temporada d'hivern, La Molina és l'escenari de nombroses activitats, tant esportives com lúdiques. Descobreix-les a l'apartat d'activitats.

  • 19. Puc accedir a pistes i al telecabina amb un gos?

    Al telecabina i a peu de pistes sí, sempre i quan vagi lligat. Si és considerat de raça perillosa, cal que vagi amb morrió. A pistes està totalment prohibit.

  • 20. Si fa mal temps, es retornen els diners del forfet i/o els serveis contractats?

    L'import dels forfets no és retornable per cap motiu. L'estació recomana que abans d'adquirir el forfet es consulti la previsió meteorològica del dia i el comunicat de neu.

  • 21. Puc aparcar la meva autocaravana a La Molina?

    Sí, es pot aparcar a la quarta plataforma del P1 (Pàrquing Telecabina) però no es pot acampar als pàrquings de l'estació. Cal respectar en tot moment l'entorn.

  • 22. Els menors de sis anys paguen el forfet de passeig o la pujada al Telecabina?

    Sí, l'han de pagar perquè el forfet de passeig inclou una assegurança de transport obligatòria que tots els visitants han de tenir independentment de l'edat. 

  • 23. He perdut el forfet de dia. Puc sol·licitar un duplicat?

    T'hauràs de presentar al punt d'atenció al client ubicat a les Oficines Centrals.

  • 24. Puc comprar classes a l'estació?

    No, a les taquilles es poden comprar forfets i assegurances de La Molina o d'Alp 2500. Les classes les venen les diferents escoles que operen a l'estació. Per a més informació. consulta l'apartat Escoles

  • 25. El preu de les classes inclou el forfet?

    No. Les classes d'esquí són un producte extern que nosaltres no oferim.

  • 26. On puc consultar l'estat de les pistes?

    Tota la informació sobre l'estat de les pistes es pot consultar al comunicat de neu penjat a taquilles, a l'app de La Molina o al següent enllaç: https://www.lamolina.cat/hivern/estacio/comunicat-neu/

  • 27. M'agradaria treballar a La Molina. Com ho puc fer?

    Les convocatòries de feina de La Molina es publiquen a l'apartat "Vols ser FGC?" del web corporatiu d'FGC. Si no hi ha cap convocatòria activa, hi podràs enviar el teu currículum vitae i informar-nos del teu perfil i experiència. En cas que es convoquin noves places de feina per a les quals el teu perfil sigui adequat, contactarem amb tu.

    Si vols treballar a restauració o a les diferents escoles d'esquí de l'estació, cal que contactis directament amb l'empresa que ho gestiona.

  • 28. Està permès l’ús dels Ski-Bike o Snow-Bike a les pistes de les estacions de muntanya d’FGC?

    La lliure utilització dels aparells anomenats Ski-Bike o Snow-Bike no és permesa a les pistes de les estacions de muntanya gestionades per FGC. A excepció de quan la seva utilització esdevingui directament relacionada amb persones amb mobilitat reduïda. El punt on parla d'aquest tema a les condicions d'ús dels forfets de dia és el 15 de la normativa d'ús i forfets de les estacions d'esquí FGC.

     

FGCAltres webs d'FGC Turisme
Reservar a La Molina
Compra / recàrrega forfet
Top
x
CLUB PIRINEU 365
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.