972 89 20 31

ca

Allotja't a La Molina
Reserva ara
Forfets Bikepark
Compra online des de 17,55€ / día
Compra ara
Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (23)
  • Bike Park (7)
  • Serveis (8)
  • Activitats (8)
  • Estació (9)
  • Reservas (2)
  • 1. Localització de l'estació i com arribar

    L'estació de la Molina es troba a la comarca de la Cerdanya dins el municipi d'Alp. És una estació accessible amb transport públic (tren). Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta ubicació

  • 2. Quins són els horaris de l'estació i de les oficines d'atenció al client?

    L'estació de la Molina obre el telecabina al públic a les 10.00 i tanca a les 18.00 h.

    L'horari d'oficines és de 8.30 a les 19 h.

    Per a més informació concreta, consulteu els horaris.

  • 3. Hi ha oficina d'objectes perduts?
  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals de la Molina es troben a l'Edifici del Telecabina - Alp 2500; a la cota 1700 de l'estació en el punt d'accés del telecabina.

  • 5. Es pot accedir a l'estació amb transport públic?

    A l'estació de La Molina es pot accedir en transport públic (tren).

  • 6. On puc comprar el forfet Bike Park?

    El forfet per accedir al bikepark es compra a les Oficines Centrals de La Molina i al lloguer de bicicletes situat a l'edifici de serveis al costat del Telecabina.

  • 7. Quin és el material necessari per al Bike Park?

    És obligatori l'ús del casc i equip apropiat de protecció.

  • 8. Per al Bike Park, cal una fiança del lloguer?

    Sí. Es demana una fiança amb targeta de crèdit.

  • 9. El forfet del Bike Park inclou alguna assegurança mèdica?

    Sí. Sempre inclou assegurança mèdica.

  • 10. Quin és l’horari del Bike Park?

    L'horari del Bike Park de l'estació de La Molina és de les 10.00 h del matí fins a les 18.00 h de la tarda. L'última pujada és a les 17.45 h.

  • 11. El fortet de temporada em permet l'accés a les activits d'estiu i el Bike Park?

    No, el forfet de temporada Bike Park permet la utilització específica del telecabina i els circuits del Bike Park.

  • 12. Quin és l’horari del Telecabina?

    El Telecabina està en funcionament de les 10.00 h del matí fins a les 18.00 h de la tarda. L'última pujada és a les 17.45 h. Per als que utilitzen el Telecabina de passeig, l'última pujada és a les 17.30 h

  • 13. Com s'arriba al Telecabina?

    El Telecabina es troba situat entre les Oficines Centrals i el Restaurant el Bosc.

  • 14. Com s'arriba al Regufi del Niu d'Àliga?

    El Refugi de Niu de l'Àliga és un refugi de muntanya que es troba al cim de la Tosa d'Alp, situat a 2.520 m d'alçada. Hi ha diverses vies d'accés, com per exemple amb el telecabina que arriba a la zona més alta de l'estació. També es pot accedir per carretera (amb vehicle) des de Bagà fins al coll del Pal, carretera fins a la Molina i dos trams de telecadira fins a la Tossa. I a peu, des del coll del Pal 1:30 h, des d'Alp 3:30 h, des de Bagà 3:30 h, des del refugi Rebost 2:45 h, des del refugi Sant Jordi 5 h i des de lestació de la Molina 2:30 h.

  • 15. Quins serveix ofereix el Niu de l'Àliga?

    És un Refugi guardat durant tot l'any, ofereix el servei de menjar, lavabos i dormir.

  • 16. Quines són les activitats d'estiu a La Molina?

    La Molina ofereix un gran ventall d'activitats per gaudir de l'estació i la natura a l'estiu.

  • 17. Quin és el calendari de les activitats d’estiu de La Molina?

    Les activitats d'estiu a La Molina es posen en funcionament a partir del 1er cap de setmana de juny,(telecabina i bikepark) a partir del 20 de juny i fins el 13 de setembre diàriament juntament amb les demès activitats. El Telecabina també obrirà els caps de setmana del 20 i 21 de setembre i del 24 al 27 de setembre Per saber la información detallada, consulteu les activitats.

  • 18. On es troba l'oficina d'informació de les activitats?

    Per a la contractació o informació sobre les activitats, haureu d'adreçar-vos a l'oficina central, a l'edifici del telecabina - cota 1700.

  • 19. Quines activitats es poden fer en família amb nens petits?

    Les activitats idònies per fer amb la familia o els nens petits són els descensos en tubbing, jumping, parc de jocs... Podeu consultar les més adients tot fent servir els filtres que figuren a la plana específica d'activitats del lloc web.

  • 20. El meu primer dia de descens al Bike Park de La Molina

    Arribar a la Molina
    L'Estació de la Molina es troba a la comarca de la Cerdanya dins el municipi d'Alp. És una estació accesible amb transport públic (tren). Trobareu la información concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més información concreta a ubicació.

    Comprar el forfet
    Podràs comprar el forfet de la Molina a les oficines centrals al costat del telecabina.

    Llogar el material
    Al costat de les oficines i taquilla central trobareu el centre de lloguer de material, on podreu lloguar tot el que necessiteu.

    A tenir en compte
    Us recomanem dur roba adaptada a les condicions meteorològiques (tot tenint en compte que a l'alta muntanya el temps és canviant), fer servir ulleres de sol i protectors solars per a la pell.

  • 21. Puc aparcar la meva autocaravana a La Molina?

    Sí, existeix una zona per a l'aparcament d'autocaravanes, a l'aparcament del sector Telecabina - Alp 2500.

  • 22. Informació d’ús pràctic per al client en el moment de fer una reserva

    Consultar Central de Reserves del web .

  • 23. Quines són les condicions ús i normativa aplicable als forfets de dia o varis dies La Molina

    CONDICIONS APLICABLES A LES RESERVES I COMPRES VIA COMERÇ ELECTRÒNIC A LES BOTIGUES EN LÍNIA DE FGC


    Oficines de Central de Reserves grup FGC
    Pça de l’estació, s/n
    17534 Ribes de Freser
    Tf: 932 041 041
    Mail: [email protected]

     

    Condicions generals de Reserva i d'Anul.lació
    El fet d'adquirir -o prendre-hi part- d’una reserva a través de les webs del grup FGC, implica l'acceptació expressa per part del consumidor de totes i cada una de les Condicions generals, les quals es consideren automàticament incorporades al contracte sense que sigui necessària la seva transcripció escrita individualitzada.

     

    1. Formalització de les reserves i/o peticions de pressupost:
    Les reserves i/o peticions de pressupost es poden fer a través de la web o per telèfon al 932 041 041 o per correu a [email protected]

     

    2. Forma de pagament:
    Cap reserva no es considera confirmada fins que no estigui pagada al 100% abans de l'entrada en allotjaments externs i el 40% a mode de bestreta en els allotjaments d’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria. Es pot fer amb targeta de crèdit o transferència bancària al compte IBAN ES40 2100 5000 5002 0004 4647. La resta del pagament es durà a terme a la sortida.

     

    3. Lliurament de la documentació i Servei de Receptiu:
    La documentació que acredita la compra és el propi email de confirmació de compra i els bons, sempre que s'hagi efectuat prèviament el pagament del 100% de l'import total dels serveis reservats (40% en els allotjaments de l’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria). En cas contrari, la reserva es considera anul•lada i s'hi aplicaran les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions.

    És obligatori entregar el email / bo de confirmació a l’arribada a l’allotjament o al primer servei que hagi contractat.

     

    4. Reemborsament:
    El client pot desistir dels serveis contractats amb dret a reemborsament dels pagaments efectuats tenint en compte les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions. No es farà cap devolució per serveis contractats que el client voluntàriament no hagi utilitzat.

     

    5. Prestacions incloses en els preus:
    Com a norma general, s'ha de seguir un criteri estricte de literalitat. Per tant, no s'inclourà tot allò que no estigui específicament detallat com a inclòs en el email de confirmació - bo de reserva enviat al client. Els preus de les webs del grup FGC inclouen l’IVA. No inclou cap tipus d'assegurança, ni les begudes en cap tipus de règim inclòs en el preu, ni la Taxa Turística Catalana dels allotjaments, que es liquiden en el check in de qualsevol establiment d’allotjament.

     

    6. Anul•lacions:
    6.1. En tot moment, el client pot desistir dels serveis sol•licitats o contractats amb dret a la devolució de les quantitats que hagi abonat, tant si es tracta del preu total com del dipòsit previst anteriorment.
    Si el client cancel.la la reserva d’allotjament, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - Entre 15 i 10 dies el 5 %
    - Entre 10 i 3 dies el 15 %
    - Dintre de les 48 h abans el 25% La no presentació, sense haver comunicat l’anul·lació suposarà la pèrdua total de l'import de la bestreta.

    Si el client cancel.la la reserva de serveis o activitats de dia, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - La cancel·lació dintre de les 48 hores anteriors o a la no presentació sense haver comunicat l'anul·lació, és del 100% de la reserva

     

    7. Responsabilitats:
    FGC ha de respondre davant del consumidor per les obligacions que li corresponen pel compliment dels diferents serveis dels programes contractats a través de la nostra web. Quan els defectes siguin imputables al consumidor, a l'agència venedora o a l'establiment, la responsabilitat descrita en el paràgraf anterior no és procedent. FGC es reserva el dret de modificar o suspendre les activitats programades si per raons de seguretat, segons el criteri d’FGC, és necessari o si per qualsevol altra causa no fos possible la realització. En cas que el consumidor apreciï in situ la no-execució o la mala execució de serveis contractats integrats de l’estada, ha de notificar-ho immediatament al prestador dels esmentats serveis i, en un termini de 48 hores hàbils, a FGC, per tal que es prenguin les mesures pertinents. La no-comunicació a FGC implica que és el consumidor qui ha de provar l'incompliment de l'execució del contracte davant de l'Organització o la Direcció General de Turisme i/o tribunal pertinent, ja que transcorregut aquest termini a FGC li seria impossible comprovar la veracitat de l'al•legació, així com la consecució d'una solució satisfactòria per a totes les parts implicades.

     

    8. Condicions especials per a nens:
    A causa de la diversitat del tractament aplicable als nens, segons l'edat, el tipus d'establiment, tipus de servei, les dates de l’estada, es recomana consultar les condicions de cada establiment i servei.

     

    10. Acceptació de les condicions:
    El fet d'adquirir un dels nostres programes implica l'acceptació per part del consumidor d'aquestes Condicions generals.

     

    11. Empresa

    L'empresa organitzadora i comercialitzadora dels viatges i paquets turístics és FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, amb NIF Q0801576J i amb domicili fiscal a Cardenal Sentmenat 4, 08017 Barcelona actuant com a Agència Majorista de Viatges GCMD - 0000288

     

    12. Protecció de Dades personals

    De conformitat amb el disposat a la "Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal", el client/titular queda informat i autoritza el "registre i tractament de les seves dades personals" en fitxers automatizats que són responsabilitat d'FGC.

    El titular podrà exercir gratuïtament els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades i revocació de la seva autorització d'acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercitats dirigint-se per escrit al departament responsable del fitxer automatitzat: FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ref. LOPD c/ Cardenal Sentmenat 4, 08017 - Barcelona o en el número de telèfon: 973 62 76 07 indicant "Atenció de Dades Personals"

Altres webs de FGC
Reservar a La Molina
Top

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal·lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Més informació
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.